JazzSí, petits grans músics!

16 de març, 2010

molt bé, molt sorprès. Avui he anat al JazzSí Club Taller de Músics i m'ha passat el temps volant!

No acostumo a anar a locals amb música en directe, però cada vegada que hi vaig, m'arrepenteixo de no fer-ho més sovint. Trobo artistes que em són anònims però que valen com el que més.

Avui he descobert una veu 
increïble, un teclat incombustible, un bateria rialler, una guitarra viva, una noia que era pura energia... i tot en un ambient autèntic amb clàssics del rock i del blues.

Bé, només volia escriure perquè les sensacions viscudes en aquest petit local han estat genials. Repetirem.

Deixo l'últim què ha sonat i encara sona dins meu.




Salut!

6 comentaris:

williJB ha dit...

Eis, Octavi! Doncs sí, el JazzSí és un lloc impressionant! Pots trobar algun dia fins i tot un japonés que et canta heidi a ritme de rock!!
És tot un lloc de sorpreses!
Va cantar la senyoreta Ovejero?

És una bona costum passar-hi sovint!

Una abraçada, mestre!

Zaratustra ha dit...

Ei crak! Veig que vas venint més cap al meu registre... Si vols que un dia fem un post sobre blues i rock sí que tindré moltes suggerències! M'agradaria molt visitar aquest lloc!

Aviam si hi podem fer alguna birra plegats. Alguna sortida el cap de setmana?

bro ha dit...

willi!
van cantar 3 dones diferents. Una amb una veu espectacular! la Ovejero no ho se pas... però hi havia una que quan ballava em recordava al Josmar...

Zaratustra!
Doncs quan vulguis fem una sessió d'aquestes! A mi el blues no em tira tant, però de rock tant com vulguis!
De moment sortidetes esportives estic a '0'. El genoll no acaba de funcionar del tot. Hauré d'anar al metge...

Salut!


una abraçada!

Masju ha dit...

El bloc ha mort?

bro ha dit...

Està en coma...

Masju ha dit...

Jajajajaja... I creus que el reanimarem o te mala pinta?